Wednesday 22 February 2017

Kaki mak tak sakit lagi

Ini gambar saya dengan Mak. 


Umur mak saya 68 tahun. Mak memang selalu sakit kaki dan tangan. Ada satu hari tu kami semua balik ke Kampung Felda Palong 3, Mak tak duduk diam masak itu ini di dapur.

Malamnya Mak kata “Long, sakit bona kaki mak ni ha. Payah nak bangun. Nak duduk pun sakit. Susah mak nak solat Isya’ ni ha” Saya berikan kerusi untuk Mak solat duduk. Mak kata tak puas solat duduk sebab tak boleh sujud. Sedih pula saya dengar.

Lepas solat saya sapukan minyak Ozonated FixiO3 di kaki, lutut dan tangan mak. Mak kata tangannya sakit dan sangat lenguh. Saya bukan urut lama pun kerana fixiO3 ni kita sapu sampai minyak menyerap. Jadi kita boleh sapukan fixiO3 kepada mak ayah kita tanpa perlu lama-lama mengurut. Mak ayah pun boleh cepat berehat.

Pukul 4.30 pagi saya terjaga dan lihat mak sedang solat. MAK SUDAH TIDAK SOLAT DUDUK LAGI!. Selesai mak solat tahajud, Mak minta saya temankan dia solat Subuh di Masjid. Kami bersolat bersebelahan dan kali ni juga Mak solat seprti biasa tanpa kerusi.

Minyak ini bukanlah ajaib tetapi kandungan minyak Zaitun dan Ozon didalamnya sangat membantu proses pemulihan otot yang sakit dan lenguh.

Jom kita hadiahkan fixiO3 kepada ibu bapa kita. Saya yakin kita semua memang mahukan yang terbaik untuk Mak Ayah kita. InsyaAllah FixiO3 boleh membantu.


Saya sayang mak!!!!

Siti Nurbaya
Sayang Mak!!!

No comments:

Post a Comment